Három céges probléma, ami megoldható máshogy is

    A cégügyek sokszor jobban leterhelik a vállalkozókat, mint kellene. A cégtulajdonosok segítségére jöttek létre újabban olyan vállalkozások, amik segítenek ezeket a terheket cipelni.

    Első ilyen a cégalapítással járó nehézség: egy kezdő vállalkozó sokszor csak egy forradalmian jó ötlettel rendelkezik, de azt, hogy hogyan tudna pénzt termelni anélkül, hogy valami törvénybeütközőt tenne, sajnos nem tudja. Ezért vannak ma már olyan szolgáltatások, amik jogi segítséget nyújtanak kezdő ügyfeleiknek, és segítenek neki, hogy a cégalapítás minél gördülékenyebb legyen számukra.

    Például segítenek abban is, hogy a cég székhelyét hogyan tudják a legköltséghatékonyabban bejelenteni. A székhelyszolgáltatások nem csak pénzt, de időt és kellemetlenségeket is megtakarítanak az ügyfeleik számára. A cégeknek rendelkezni kell egy hivatalosan bejelentett fix székhellyel, ahol a postai ügyeiket bonyolítják: azaz itt kell lenni mindig valakinek, aki a kézbesítés alkalmával átveszi a postát, valamint a kiküldendőket intézi, és tárolja is a hivatalos leveleket, a NAV ellenőrzésekre. A székhelyszolgáltató erre biztosít platformot.

    A harmadik ilyen pedig a tárgyalótermek bérlése. Manapság már számtalan lehetőség van teljesen felszerelt tárgyalók bérlésére, mely elsősorban azon cégek számára előnyös, akik nem rendelkeznek irodával, és pusztán pár alkalommal lenne szükségük egy igényes tárgyalóra.